נסים את כהן ניסן משרד עורכי דין

נסים את כהן ניסן הוא משרד עורכי דין שנפתח לפני מעט יותר משני עשורים וליתר דיוק, בשנת 1996. את המשרד הקימו עורכי הדין מרדכי כהן-ניסן וזהר נסים, העומדים בראשו עד עצם היום הזה. לאורך שנות פעילותו הרבות, הצליח המשרד המשגשג לצבור מוניטין רב בכל אזור חיפה והצפון. תחומי הפעילות שלו רבים ומגוונים ובכולם ללא יוצא מן הכלל, עושים אנשי הצוות של המשרד חיל.

כמו כן במהלך שנות פעילותו הרבות, צבר המשרד לקוחות נאמנים רבים, כשבין היתר מדובר בחברות ממשלתיות ותאגידי ענק, ארגונים עסקיים מובילים, רשויות מקומיות, גופים מוניציפליים שונים ועוד. המשרד ממוקם בחיפה ומורכב סך הכול מתשעה עורכי דין קבועים ושלושה טרום מתמחים ומתמחים. כמו כן כולל המשרד 25 אנשי מנהלה קבועים כמו אנשי מחשוב ומזכירות, המלווים את המשרד באופן שוטף בעבודתו המשפטית.

עורכי הדין שמרכיבים את המשרד שולטים במספר שפות וחלק מעבודת המשרד אכן מתנהל למשל ברוסית, אנגלית וערבית. השילוב בין הניסיון הרב של ותיקי וקברניטי המשרד לעורכי הדין הצעירים, בין תחומי משפט שונים ובין הניסיון בייצוג של לקוחות משני צדי המתרס, מאפשר למשרד עורכי דין נסים את כהן ניסן, להעניק לכל לקוח את השירות הטוב ביותר, המקיף ביותר והאיכותי ביותר.

נסים את כהן ניסן משרד עורכי דין בחיפה

תחומי ההתמחות של המשרד

להלן רשימת תחומי ההתמחות של נסים את כהן ניסן:

  • הפקעות מקרקעין – המשרד מחזיק בניסיון רב בתחום הפקעות מקרקעין, לרבות הגשה של תביעות לפיצויי הפקעה (לרוב בשילוב תביעות בהתאם לסעיף 197 בחוק התכנון והבנייה), הגשה של תביעות נזיקין בעקבות מטרדים שנוצרו כתוצאה מתכניות לתשתיות אזוריות וארציות וכן כל ההליכים המשפטיים הנכנסים לתמונה בשלב תפיסת החזקה בקרקע.
  • מקרקעין – המשרד מלווה מגוון רחב של עסקאות מקרקעין, לרבות עסקאות מקרקעין מורכבות במיוחד כעניין שבשגרה, החל מהשלב הראשוני ביותר של ניסוח החוזה ועד לשלב הסופי של חתימת החוזה, הרישום והעברת הזכויות. עורכי הדין במשרד מחזיקים בניסיון עשיר ביותר בתחום המקרקעין על היבטיו השונים, כשבין היתר מדובר בתחום ליקויי הבנייה, מכרזים ועוד.
  • מסים – סוגיות מסים בהליכים פליליים ואזרחיים מהוות חלק ניכר מעבודת המשרד. בכלל זה יש לציין מיסוי מקרקעין, מס הכנסה, מע"מ, מס שבח, היטלים למיניהם, מס חברות ועוד.
  • ליטיגציה ומשפט מסחרי-אזרחי – אנשי המקצוע של נסים את כהן ניסן מייצגים מדי יום ביומו שורה ארוכה של חברות מסחריות, לקוחות פרטיים, רשויות מקומיות וגופים ציבוריים ומחזיקים במוניטין ללא רבב בתחום המשפטי המסחרי-אזרחי. כמו כן מספק המשרד שירותי ליטיגציה בכל הערכאות השיפוטיות.
  • נזיקיןמחלקת הנזיקין של נסים את כהן ניסן עוסקת בטיפול בכל תחומי הנזיקין: תאונות דרכים, תאונות עבודה, פגיעה בשם הטוב ולשון הרע, נזקי רכוש ונזקי גוף, מטרדים וכיו"ב. בתחום הנזיקין מייצג המשרד מגוון לקוחות, כולל חברות ממשלתיות, לקוחות מוסדיים ולקוחות פרטיים.
  • דיני עבודה – חלק ניכר מעבודתו השוטפת של המשרד כולל ייצוג צדדים במחלוקות עסקיות הקשורות ליחסי עובד-מעביד. המשרד מלווה את הארגונים המובילים במשק, סוגים שונים של עמותות, חברות פרטיות ומסחריות ועוד.
  • דיני משפחה ואישות – מחלקת דיני המשפחה במשרד מטפלת בין השאר בתביעות לשלום בית, הליכי גירושין מורכבים, עריכת הסכמי גירושין, תביעות לפירוק שיתוף, מזונות ילדים ומזונות אישה, עריכת הסכמי ממון, בקשה לסעדה זמניים ועוד. בהקשר זה נציין כי עורכי הדין של נסים את כהן ניסן מייצגים לקוחות הן בבתי הדין הרבניים והן בבתי המשפט לענייני משפחה.
  • הליכי גביה – משרד עורכי דין נסים את כהן ניסן מבצע הליכי גביית חובות עבור גופים גדולים וחברות מובילות במשק. הגבייה מבוצעת באמצעות שליחת מכתבי התראה, באמצעות לשכת ההוצאה לפועל, ניהול של תיקים בבית המשפט וכן באמצעות גביה טלפונית יזומה.
  • שירותי נוטריון – מעבר לכל זה, הן עורך דין מרדכי כהן-ניסן והן עורך דין זהר נסים, הם נוטריונים מוסמכים ולפיכך מספקים את כל שירותי הנוטריון באשר הם, כולל אימות תרגומים, אימות חתימות, אישור העתקים ועוד.

הכירו את האנשים מאחורי הגלימות

זה הזמן להכיר חלק מאנשי המקצוע שעובדים בנסים את כהן ניסן, על מנת לסבר את האוזן בנוגע למגוון תחומי המומחיות והידע המצויים בידי המשרד:

  • עורך דין מרדכי כהן-ניסן, שותף בכיר ונוטריון – ניהול המחלקה האזרחית במשרד מופקד בידי עו"ד כהן-ניסן. אי לכך, כפופים אליו עורכי הדין העוסקים בתביעות נזיקין, תביעות כספיות, דיני מקרקעין, הליכי הוצאה לפועל, דיני שטרות ועוד. הוא משמש כיום כנציג ציבור במסגרת וועדות מכרזים מטעם נציבות שירות המדינה וכן מכהן כסגן יושב ראש ועדת ההוצאה לפועל המחוזית (מחוז חיפה) וכחבר בוועדת ההוצאה לפועל הארצית.
  • עורך דין זהר נסים, שותף בכיר, נוטריון ומגשר – עורך דין זהר נסים מנהל את מחלקת המיסוי של המשרד ולפיכך כפופים אליו עורכי הדין העוסקים בהליכים הפליליים. עו"ד נסים גם מרכז את כל עסקאות הנדל"ן בהן עוסק המשרד ומשמש כיום כנציג ציבור במסגרת וועדות מכרזים מטעם נציבות שירות המדינה. כמו כן הוא מכהן כשופט בלשכת עורכי הדין, בבית הדין המשמעתי. ( הכירו את עורך הדין בכתבה הבאה: עורך דין נסים זהר: "עם הלקוחות שלי אני רץ מרתון" ).
  • עו"ד רותי בשן שמואל – עו"ד בן שמואל עוסקת בתחום המסים. בתחום זה היא מלווה חקירות אזרחיות ופליליות, מופיעה באופן קבוע מול פקידי שומה, מייצגת לקוחות בבתי המשפט בכל ההליכים הפליליים ומחזיקה בניסיון רב ביותר בתחומים כמו עבירות צווארון לבן, מיסוי מקרקעין מיסוי תאגידים ועוד.
  • עו"ד אלעד דידי – תחום העיסוק של עו"ד דידי הוא המשפט האזרחי-מסחרי ובכלל זה דיני עבודה, דיני נזיקין, מקרקעין ועוד.
  • עו"ד ומגשרת רויטל נסים – תחומי העיסוק של עו"ד נסים כוללים שירותי ליטיגציה, פשיטות רגל, דיני משפחה, דיני נזיקין ומשפט אזרחי-מסחרי.
  • עו"ד נעה שחף רבי – תחומי העיסוק של עו"ד רבי כוללים את המשפט האזרחי-מסחרי, נזיקין, חוזים וליטיגציה.

לקבלת פרטים נוספים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם נציגי השירות של משרד עורכי דין נסים את כהן ניסן, בטלפון מספר 04-8512612 (במקרים דחופים בלבד ניתן להתקשר לטלפון מספר 050-5518518).