סקירת סרט – "משנים כיוון"

משנים כיוון סקירת סרטים

הסרט "משנים כיוון", מתמקד בשתי דמויות מורכבות: דמותו של עורך דין צעיר ומוכשר העובד במשרד ענק ומצליח בוול סטריט (בן אפלק) ודמותו של סוכן ביטוח שחור הנמצא בתהליכי שיקום מהתמכרות לאלכוהול ובמאבק מול אשתו המבקשת לקבל משמורת על ילדיהם (סמואל ל. ג'קסון). המאורע המחולל של הסרט הוא תאונת דרכים בין שני הגברים, המתרחשת כששניהם נמצאים בדרכם לבית המשפט.

לאחר התאונה, דמותו של סמואל ל. ג'קסון מנסה לקבל את פרטיו של עורך הדין הצעיר ללא הצלחה וכשעורך הדין הצעיר נמלט מהזירה, נמלאת דמותו של ג'קסון בתאוות נקם.

אודות הסרט

משנים כיוון (2002) - סקירת סרטים
http://www.imdb.com

גאווין בנק הוא טיפוס שלילי ביותר, עורך דין חלקלק שנשוי לבתו של ראש משרד עורכי הדין שבו הוא מועסק. כמצופה מטיפוסים נלוזים שכמותו, הוא מנהל רומן סודי עם אחת הקולגות שלו

שעובדת גם כן במשרד עורכי הדין המצליח, המגולמת על ידי טוני קולט. יום אחד, בעודו עושה את דרכו ברכבו לבית המשפט, הוא אחראי לתאונת דרכים שבה נהרס רכבו של גיפסון דויל. בטענה שהוא ממהר לבית המשפט, הוא מסרב להעביר את פרטיו האישיים לגיפסון ובסופו של דבר אותה תאונה מובילה לכך שגיפסון מאחר לבית המשפט ומאבד את החזקה על ילדיו.

לרוע מזלו של בנק, התיק החשוב ביותר שלו הוא זקוק כדי להוביל מיזוג חשוב בין חברות, עבר לידיו של גיפסון במהלך התאונה ולכן הוא עושה מאמצים אדירים לאתר את זה האחרון. צירוף הנסיבות המרתק הזה מוביל להתפתחות עלילתית מסחררת המזכירה מרדף של חתול ועכבר, ומשאירה את הצופה ללא נשימה עד הרגע האחרון.מה מומלץ לעשות במקרה של תאונת דרכים?

אם חלילה תיקלעו לתאונת דרכים, הדבר האחרון שעליכם לעשות הוא להיעלם מבלי להותיר עקבות. תחת זאת עליכם להחליף פרטים עם הנהג השני ועם נהגים נוספים, אם מדובר בתאונה רבת משתתפים. בנוסף, מומלץ ביותר לצלם את זירת התאונה מכמה שיותר זוויות ואם יש באפשרותכם לעשות זאת, דאגו לקחת פרטים מזהים מעדי ראייה (ייתכן שתזקקו להם בהמשך).

בנוסף, כל עורך דין תאונות דרכים יוכל לומר לכם שהדבר החשוב ביותר במקרה של תביעת תאונת דרכים, בדגש על תביעת נזקי גוף, הוא לפנות לקבלת טיפול רפואי ללא דיחוי. חשוב לפנות לקבלת טיפול רפואי בהקדם האפשרי גם אם אתם לא חשים כאבים מיד לאחר התאונה וגם אם על פניו מצבכם תקין, מכיוון שאף פעם לא ניתן לדעת האם אכן נגרם נזק בדקות הראשונות לאחר הפגיעה. מעבר לכך, אם תיגשו לקבלת טיפול רפואי רק מספר ימים לאחר התאונה, יהיה לכם קשה יותר לקשר בין התאונה שעברתם לנזק הגופני.

בנוסף, מומלץ ליצור קשר ללא דיחוי עם עורך דין תאונות דרכים על מנת שתוכלו לקבל הנחיות חשובות נוספות.

נכתב עבור בלוג נסים את כהן ניסן עורכי דין.כתבות מומלצות:

תגיות: עורך דין נזיקיןעורך דין ביטוח לאומיתביעת נזיקיןתביעות נזיקיןעורך דין מס הכנסהדיני מיסיםעורך דין מיסים.

כתיבת תגובה